Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank

Treść opinii: PRZYSZŁAM DO TEGO BANKU CELEM ZAŁOŻENIA KONTA, WSZYSTKO ODBYŁO SIĘ JAK NAJLEPIEJ.PROBLEMY ZACZĘŁY SIĘ W CHWILI GDY CHCIAŁAM WYCIĄGNĄĆ PIENIĄDZE Z BANKOMATU.PONOWNIE ODWIEDZIŁAM PLACÓWKĘ BANKU, MUSIAŁAM DŁUGO CZEKAĆ W KOLEJCE, WIDZIAŁAM PRACOWNIKÓW KTÓRZY NIE ZAJMOWALI SIĘ OBSŁUGĄ KLIENTA , TYLKO CHODZILI SWOBODNIE PO BANKU I UCINALI SOBIE POGAWĘDKĘ Z KOLEGAMI Z PRACY, ALE ŻADEN Z NICH NIE PODSZEDŁ DO MNIE I NIE ZAINTERESOWAŁA SIĘ MNĄ. PO DŁUGIM CZASIE OCZEKIWANIA W KOLEJCE ZOSTAŁAM ZAPROSZONA DO STANOWISKA.JEDNAK I TUTAJ MUSIAŁAM CZEKAĆ AŻ PRACOWNIK SKOŃCZY PRYWATNA ROZMOWĘ PRZEZ TELEFON NA TEMAT "W CO SIĘ UBIORĘ NA DZISIEJSZĄ IMPREZĘ" PANI WYTŁUMACZYŁA MI ŻE NIE MOGĘ WYJĄĆ PIENIĘDZY Z BANKOMATU BO MOJA KARTA NIE JEST PODŁĄCZONA DO KONTA , W ZWIĄZKU Z TYM POŁĄCZYŁA MNIE Z INFOLINIĄ BANKU ,GDZIE POWIEDZIANO MI ŻE PODŁĄCZĄ JĄ JESZCZE DZISIAJ.NIESTETY TAK SIĘ NIE STAŁO.WIĘC ZNOWU MUSIAŁAM UDAĆ SIĘ DO BANKU , ALE TYM RAZEM PANI OD RAZU POŁĄCZYŁA MNIE Z INFOLINIĄ ,NAWET NIE CHCIAŁA ZE MNĄ ROZMAWIAĆ ,NA INFOLINII PRZEPROSILI I POWIEDZIELI ŻE DZISIAJ NAPEWNO PODŁĄCZĄ KARTĘ, I ZNOWU TEGO NIE ZROBILI. ODWIEDZAŁAM PLACÓWKĘ BANKU KILKA RAZY I ZA KAŻDYM RAZEM ODSYŁALI MNIE DO INFOLINII, WYDAŁAM MNÓSTWO PIENIĘDZY NA POŁĄCZENIA.W KOŃCU OKAZAŁO SIĘ ŻE ABY MÓC KORZYSTAĆ Z INFOLINII NALEŻY MIEĆ NUMER KLIENTA. w PLACÓWCE BANKU PRACOWNICY BANKU NAWET NIE ZAPYTALI SIĘ CZY TAKOWY MAM ANI TEŻ NIE DALI MI TAKIEGO NUMERU.POWIEDZIANO MI TAKŻE DOPIERO PO TYGODNIU I ŻĄDANIU ROZMAWIANIA Z DYREKTOREM PLACÓWKI ŻE ONI NIE MAJĄ FIZYCZNEJ MOŻLIWOŚCI PODŁĄCZENIA KARTY DO KONTA!!!! JAKOŚĆ OBSŁUGI PRACOWNIKÓW TEGO BANKU JEST FATALNA, BRAK PROFESJONALIZMU, ZAŁATWIANIE PRYWATNYCH SPRAW W PRACY, BRAK PODSTAWOWEJ WIEDZY NA TEMAT BANKU, LEKCEWAŻENIE KLIENTA.NIE MOGĘ POWIEDZIEĆ ANI JEDNEGO DOBREGO SŁOWA NA TEN TEMAT.