Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Cubus
Treść opinii: Spacerując po galerii z daleka przyciągają wzrok banery z napisem - 30 % na cały asortyment. Jak w każdym kupującym i we mnie obudziło to instynkt łowcy promocji. Wchodząc do sklepu zobaczyłam mnóstwo osób poruszających się pomiędzy pólkami, którzy szukali dla siebie wymarzonego ubrania. Przeglądając asortyment, co nie do końca było łatwe, z powodu tłumów kupujących, wybrałam jednak kilka rzeczy i udałam się w stronę przymierzalni. kolejka była jednak tak długa, iż zrezygnowałam z mierzenia ubrań. Wybrałam jeden sweter, który miał być prezentem urodzinowym. Udałam się do kasy, gdzie na 15 minut utknęłam w kolejce. Mimo tak dużego ruchu działały tylko 2 kasy, a po sklepie poruszała się tylko jedna pracownica. Sklep organizując tak dużą akcję promocyjną nie był przygotowany do obsługi zwiększonej liczby klientów.Pani przy kasie obsługując mnie prowadzi intensywna rozmowę z koleżanką obok, przez co operacja wydłuża się o kilka cennych minut. W roztargnieniu kasuje mój sweter dwa razy, przez co później naprawiając swój błąd znów nie potrzebnie przedłuża całą operację. Odchodzę od kasy praktycznie nie zauważona przez Panią, która nie żegna się ze mną, tylko dalej konwersuje z koleżanką, bezgłośnie biorąc rzeczy do skasowania od kolejnego klienta.