Opinia użytkownika: Paulina_775
Dotycząca firmy: New Yorker
Treść opinii: Podczas w/w wizyty doszło do nieprzyjemnego incydentu, po którym odczuwam niesmak do tamtejszej obsługi. Mianowicie, wybrałam się do tego sklepu w celu zwrotu zakupionego wcześniej towaru, nie był on związany z jakąś wadą, lecz z powodu źle trafionego prezentu. Po podejściu do kasy, musiałam chwilę odczekać, aż któraś z dwóch Pań mnie obsłuży, po czym w nieprzyjemny sposób jedna z nich spojrzała na mnie jakbym jej bardzo przeszkadzała, z tym że ja cierpliwie czekałam na obsługę. W odpowiedzi na mój problem usłyszałam prośbę o przyjście po 15 minutach, ponieważ ta właśnie Pani tłumaczyła, że zamyka kasę i tylko ona może przyjąć zwrot. Odeszłam przeglądać ofertę sklepu, po chwili dostrzegłam dziewczynę przy kasie która dłuższą chwilę czekała, żeby ktokolwiek podszedł do kasy i żeby mogła zapłacić. Za jakieś 5 minut zobaczyłam kobietę podchodzącą do kasy również ze zwrotem 3 rzeczy i ku mojemu zdziwieniu ekspedientka stojąca przy kasie zajęła się owym zwrotem mimo, że nie była Panią która deklarowała swoją wyłączność w przyjmowaniu zwrotów. Po moich 15 minutach podeszłam do kasy i mój zwrot został przyjęty również przez w/w ekspedientkę. Po tej wizycie odczuwam niesmak do obsługi tego sklepu, ponieważ poczułam brak szacunku jak i słabe zorganizowanie, czego skutkiem może być niezadowolenie klienta i jego strata. Co do asortymentu, jakość odzieży mogłaby być lepsza, gdyż materiał bardzo szybko się niszczy. Cenę ciężko ocenić, ponieważ wygórowana bardzo nie jest, ale spotkałam się z lepszą jakością w tej cenie, lecz co do różnorodności oferty nie mam nic do zarzucenia każdy znajdzie tu coś w swoim stylu.