Opinia użytkownika: Jarosław_344
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Obsługa telefoniczna, bz zarzutu, od zgłoszenia prośby o kontakt z doradcą w ciągu paru h uzyskana odpowiedź. Podobnie przy przełączeniu na kontakt z doradcą biznesowym dla Firm. Wszystko niemal w ciągu 4h i to tuż po okresie świątecznym. Wstępne warunki łatwo i rzetelnie omówione, w porównaniu do innych banków ten jest bardziej otwarty na sytuacje, o których pozostała konkurencja nie pomyślała. Łatwiej uzyskać pomoc klientom w sprawie kredytu jak również Firmom. Promocyjne warunki, oprocentowanie, oraz znana twarz celebryta to tylko plusy, przykuwające uwagę do tego Banku. Dojazd i usytuowanie bez zarzutów, niemal przy samym przystanku tramwajowym, lokal przystępnie urządzony, miejsca siedzące wygodne, Obsługa w pełni miła, kompetentna. Pracownicy schludni, mimo gorąca na zewnątrz nie dają poznać po sobie trudów pracy. Hasło że to bank przyjazny Tobie w pełni się realizuje. Na życzenie klienta możliwość otrzymania wody, kawy itp. Dokumenty też jasno sformułowane a w przypadku wątpliwości doradcy wszystko wyjaśniają na bieżąco i bez kłopotu. Ogólne wrażenia bardzo pozytywne.