Opinia użytkownika: Jarosław_344
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: Obsługa miła, jedyny mankament bardzo drażliwy dla klientów to brak stanowiska z kasą. Takie nie zajmuje więcej niż 2m x 2m czyli niespełna 5 m2. Warto chociażby zobaczyć takowe na ul. Starowiślnej w siedzibie Orange. Niekiedy zapłata czy nawet uregulowanie jakiś różnic byłoby dużo wygodniejsze na miejscu, niż po otrzymaniu informacji szukać poczty i banków po okolicznych osiedlach oraz z powrotem wracać z potwierdzeniem wpłaty. Biorąc pod uwagę wysoki standard i renomę Firmy uważam to za co najmniej nie na miejscu w dzisiejszych czasach. Konkurencyjne Firmy typu Aster mają swój punkt, dzięki temu wszelkie zapytania z doradcami, a także możliwość zapłaty jest niezmiernie dużym udogodnieniem zwłaszcza dla osób starszych. Wprowadzono ponadto system bloczków, to dobre rozwiązanie, umieszczono również więcej ekranów LCD o promocjach programowych, zaś jedno stanowisko kasowe przy stałej obecności Pana ochroniarza, nie stanowiłoby dodatkowych kosztów nadwyrężających budżet. Korzyści dla obu stron byłyby wymierne i niewspółmierne większe. Sama obsługa jest miła, dość rzetelna, do tego nie mam zastrzeżeń. Pracownicy reprezentatywni ubrani, dojście do stanowisk bez problemów. Problem to dojście do siedziby, należy przejść przez niemal cały parking samochodowy, dojazd własnym samochodem to liczenie na łaskę i życzliwość ochroniarzy, nie zawsze takowi są. Promocje dla pojedynczych klientów indywidualnych a promocje dla Firm są diametralnie różne, a abonament znaczącą się różni na niekorzyść dla Firm. Ulotki, reklamy, broszury są niemal dookoła klienta, tutaj nie mam zastrzeżeń Można mieć zastrzeżenia jeszcze do mniejszej ilości pracowników w godzinach szczytu, np 15, obsługa 3 stanowisk, dość wolna momentami, przez co kolejka lubi się wydłużyć. Być może to okres przedświąteczny ale...zawsze może być lepiej