Opinia użytkownika: Dariusz_484
Dotycząca firmy: Selgros
Treść opinii: Skorzystałem z zaproszenia, jakie na mój adres domowy firma Selgros przysłała, informując o przyznaniu talonu na zakupy. Przed wejściem na teren sklepu należało załatwić formalności związane z odbiorem nowej karty klienta oraz talonu. Po sposobie załatwiania spraw przez poprzedzającego nas klienta wyglądało, że przyjdzie nam (byłem z żoną) sporo poczekać na swoją kolej. Jednakże inny pracownik, dotąd czymś bardzo zajęty, zwrócił na nas uwagę, i poprosił do swojego stanowiska pracy. Obsłużył nas szybko i sprawnie. Nie potrzebne były z naszej strony żadne działania, to znaczy legitymowanie się jakimiś dokumentami. Wszystko, co istotne dla naszej sprawy, miał zapisane w komputerze. Na zakończenie zakupów nie trzeba było czekać przy kasach, otwartych było wiele stanowisk, więc nie było kolejek. Całość obsługi oceniliśmy bardzo dobrze.