Opinia użytkownika: Dembi
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Celem mojej wizyty w oddziale banku była potrzeba wypłaty środków pieniężnych z lokaty, którą posiadam w EUROBANK-u. Po wejściu do placówki ujrzałem dwa stanowiska do obsługi klientów, niestety oba były zajęte. Postanowiłem usiąść na białym, obrotowym krześle i poczekać na swoją kolej. Po około 2 minutach bardzo miła Pani konsultantka zaprosiła mnie do stanowiska i spytała "tak.. co Pana do nas sprowadza?". Wyjaśniłem, że chciałbym wypłacić pieniądze z lokaty, którą posiadam w ich banku. Pani poprosiła o dowód osobisty i zaczęła weryfikować dane w komputerze, po chwili namysłu spytała jaką kwotą jestem zainteresowany. Wymieniłem interesującą mnie sumę, natomiast Pani przystąpiła do wydruku odpowiednich dokumentów. Po złożeniu niezbędnych podpisów na formularzach, otrzymałem deklarowaną przeze mnie kwotę. Chowając pieniądze do portfela padło pytanie "czy byłby Pan zainteresowany ofertą karty kredytowej?". Po chwili zawahania odpowiedziałem, że dziękuję i na razie nie będzie mi potrzebna. Konsultantka nie dając za wygraną zaczęła wymieniać plusy posiadania karty kredytowej, lecz po mojej drugiej odmowie ustąpiła i podziękowała za wizytę bardzo grzecznym zwrotem, którego już nie pamiętam. Podziękowałem za pomoc i upewniwszy się, iż nie zostawiłem żadnych swoich rzeczy opuściłem oddział banku. Podsumowując całą wizytę, uważam, że zostałem dobrze obsłużony. Pani była bardzo grzeczna i uprzejma wobec mojej osoby, dodatkowo potrafiła przy tak banalnej rzeczy jaką jest wypłata środków z lokaty zaproponować dodatkowy produkt jakim była karta kredytowa. Co prawda jej próba nie odniosła sukcesu, lecz wzbudziła we mnie odrobinę zainteresowania i kto wie? czy kiedyś nie wrócę w celu poznania bliższych szczegółów na temat karty.