Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: PEPCO
Treść opinii: Dziś odwiedziłam nowy sklep sieci Pepco w CH Marino. Już wchodząc zostałam miło powitana zwrotem "dzień dobry" przez pracownicę sklepu stojącą przy kasie obok wejścia. Wewnątrz sklepu było mało klientów. Pracownica była zajęta porządkowaniem ubrań na wieszakach. Ogólnie panował tu porządek na półkach zarówno wśród artykułów gospodarczych, jak i odzieży. Ubrania były estetycznie wyeksponowane na wieszakach i półkach i zachęcały do bliższego obejrzenia ich. Szukałam spodni damskich, ale nie mogłam ich nigdzie znaleźć, podeszłam wiec do pracownicy sklepu z pytaniem o ich dostępność. Pani z uśmiechem zaprowadziła mnie do odpowiedniej półki i wskazała ubrania. Wybrałam jedną parę spodni i poszłam do przymierzalni. Sklep, chociaż niewielki, posiada 2 kabiny przymierzalni, duże i z dużymi lustrami. Kabina była czysta, nie było w niej porzuconych ubrań. Zdecydowałam się na zakup spodni i poszłam z nimi do kasy. Akurat nie było przy niej pracownicy, ale pani znajdowała się przy wieszakach z ubraniami dla dzieci i szybko zauważyła mnie i podeszła. Kasjerka przywitała mnie z uśmiechem zwrotem "dzień dobry", zapytała czy zapakować zakupy do reklamówki i zaproponowała zakup doładowania telefonu na kartę. Otrzymałam paragon za zakupy i zostałam miło pożegnana i zaproszona ponownie.