Opinia użytkownika: Jakub_227
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Przed samymi Świętami wybrałem się na stację Lotos w celu umycia samochodu. Podjechałem na stację kierując się od razu na myjnie. Udało mi się zająć pierwsze miejsce, nikogo przede mną nie było. Wjechałem do środka i udałem się po zakup odpowiedniego programu na myjnie. Wchodzę a tu spora kolejka, a czynna tylko jedna kasa. No cóż, pozostaje czekać. W międzyczasie pojawiały się inne osoby z obsługi, jednakże nowa kasa nie została otworzona. Po odczekaniu kilku minut zakupiłem kupon na myjnię. Samochód został umyty. Po wyjechaniu zobaczyłem, że ostatnia faza mycia, czyli suszenie pozostawiała wiele do życzenia, samochód praktycznie pozostał cały mokry, a szczególnie szyby. Rzadko korzystam z tej myjni i raczej to się nie zmieni. Na innej stacji, z której korzystam z myjni jest taniej i efekt końcowy dużo bardziej satysfakcjonujący.