Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Yves Rocher to firma której klientką jestem już ponad 10 lat. Zaczęło się od zmówień listowych na podstawie oferty przesyłanej do mnie na adres domowy. Dziś mam możliwość zamówień przez internet jak i telefon. Dystrybucja kosmetyków jest również prowadzona przez sklep internetowy jak i punkty stacjonarne. Jednak najbardziej mi pasuje forma pierwotna, tradycyjna papierowa. Przez jej pryzmat podpisuję się pod faktem corocznych wyróżnień dla Yves Rocher jako firmy o wysokim standardzie obsługi czego dowodem są rok roczne godła Jakości Obsługi. W kontakcie osobisty firma nie co traci. Traci również punkty witryna internetowa która często ma swoje humory i humorki. Ale jakość kosmetyków których Yves Rocher jest producentem nie tylko sprzedawcą, prezenty i liczne promocje sprawiają iż regularnie korzystam z oferty francuskiej kosmetyki roślinnej i nic nie wskazuje na to bym tego zaprzestała. Życzyła bym sobie jedynie usprawnienia www jak i premiowania wszystkich form zakupów punktami Pay Back, a nie tylko jak to jest obecnie tylko w sklepie internetowym. Miło by było gdyby firma nawiązała w końcu dialog z klientami i podpisywała zamieszczone o niej obserwacje nawet krótkim komentarzem.