Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Olga_161

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: Na wystawionych na pólkach artykułach (karma dla kotów Felix) podano cenę o połowę niższą niż ta którą odczytałam z czytnika. Po zapytaniu osoby która najpewniej zajmuje stanowisko kierownicze otrzymałam odpowiedź, że nie odpowiada za to i mam iść do biura obsługi klienta. Wytłumaczyłam, że decyzję o zakupie uzależniam od ceny owego artykułu i nie chcę dochodzić prawdy po dokonaniu zakupu po wyższej cenie. Dopiero po tej rozmowie Pani wykonała telefon i obiecała, że ktoś przyjdzie i zrobi porządek. Sprawdziłam po 20 minutach sytuacja się nie zmieniła. Klienci dalej byli wprowadzani w błąd. Komunikacją pomiędzy poszczególnymi służbami w Tesco jest słaba. Nieprawidłowo podane ceny są niestety częstym zjawiskiem. Bywam regularnie i staram się sprawdzać wszystkie "okazje" i "promocje".