Opinia użytkownika: krys85
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Stacja czysta. Braki w towarze-w chłodni puste faysy.Za kasą tylko jeden pracownik. Po wejściu na stację chciałam skorzystac z toalety dlatego miałam okazję przypatrzec się obsłudze kasjera. Kasował szybko. Brak powitania, pożegnania, brak zapytania o kartę na punkty (klientów tankujących paliwo). Kasjer nieuprzejmie odpowiedział klientowi na kolejną prośbę o uruchomienie dystrybutora. Przy kasie bałagan, towar w strefie kasy ułożony niechlujnie. Przed transakcją brak powitania, brak pożegnania po. Brak propozycji kupna dodatkowego towaru. Zapytano mnie "czy potrzebuję paragon". Po odpowiedzi, że chcę paragon został mi on oderwany z długiego wydruku niewydanych poprzednio klientom paragonów. Kasjer miał brudne dłonie, przetłuszczone włosy i nie posiadł identyfikatora.