Opinia użytkownika: Pericolosa
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Do Banku Millennium udałam się, by podpisać umowę dot. limitu w rachunku bieżącym, zaproponowaną wcześniej przez konsultanta Infolinii. W oddziale panował porządek. Dwie osoby były obsługiwane przez kasjerów, kolejna przez konsultantkę, która następnie zajęła się moją sprawą. Konsultantka ubrana schludnie, z plakietką z imieniem przypiętą do marynarki, przywitała mnie i poprosiła o zajęcie miejsca. W uprzejmy sposób zapytała w czym może mi pomóc, poprosiła o dowód osobisty i sprawdziła zgodność danych w systemie. Następnie potwierdziła wysokość przyznanego limitu, w jasny sposób wyjaśniła wątpliwości z oprocentowaniem i dodatkowymi opłatami związanymi z jego uruchomieniem. W ciągu kolejnych 3 minut przygotowała umowę, pozwoliła w w spokoju zapoznać się z jej warunkami. Potwierdziła uruchomienie limitu następnego dnia. Cała wizyta trwała ok. 15 minut.