Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Ostatnio wybrałem się na zakupy świąteczne do Carrefoura. W Świdnicy hipermarket zlokalizowany jest w budynku po byłym Domie towarowym „ Merkury ”. Wchodząc na salę sprzedażową klient przechodzi obok budki szklanej, w której znajduje się ochroniarz. W sklepie na regałach znajduje się mnóstwo towarów, które są wciśnięte obok siebie. Trudno zlokalizować, więc towar, który chce się zakupić. Często brakuje kartek z ceną pod towarami. Tak było na półce z kapustami, na której nie było aktualnych kartek z cenami. Były jedynie kartki z cenami na produkty, których tam nie było. Aby sprawdzić cenę na kwaszoną kapustę w woreczku, musiałem udać się, do czytnika cen dla klienta zlokalizowanego dwie alejki dalej. Idąc w tym celu zauważyłem ochroniarza, który trzymając w ręku paczkę herbaty, również szukał odpowiedniego miejsca na półce, by móc ją odłożyć. Przez szukanie sprawdzarki cen dla klientów, zmarnowałem trochę czasu. Minusem tego sklepu są wysokie ceny na produkty żywnościowe. W innych sieciach jak Biedronka czy Lidl towary są znacznie tańsze. Obsługa nie pomaga w szukaniu towarów. Koszyki dla klientów zamiast być ułożone przed wejściem na salę sprzedażową, znajdują się pod taśmą na stanowisku kasjerów. W sklepie jest zbyt ciepło, co przy dużej ilości klientów sprawia, że robi się duszno po dłuższym przebywaniu. Ogólna ocena tego sklepu jest negatywna.