Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Humanic
Treść opinii: Ciąg dalszy szukania butów, które wpadły mi w oko w ulotce. W sklepie tej sieci w Galerii Malta ich nie było, udałam się więc szukać szczęścia w King Crossie. Wchodzę do sklepu - duży, przestronny, nie ma problemu z przechodzeniem między pólkami. Chodzę, szukam, butów nie widzę. przy drugim obejściu, hurrra, zauważyłam je jednak na regale. Teraz tylko chwila prawdy - czy jest mój numer. Obsługi nie widzę, więc przeglądam sama pudełka. Jest! Przymierzam, wszystko ok, pasują, wygodne, więc biorę zdobycz i zadowolona udaje się do kasy. Do kasy w kolejce przede mną para z dzieckiem. Niestety przy kasie brakuje ... pracownika. Myślę sobie, dziwny sklep. Na sali sprzedaży nie widziałam nikogo, również przy kasie pustki. Po około dwóch minutach kasjerka się zjawiła. Płatność dokonana szybko, ale jakoś tak mało przyjemnie. Ani dzień dobry, ani uśmiechu. Jestem zadowolona, bo kupiłam to czego chciałam, ale nad obsługą warto popracować, w końcu naprawdę nie wiele trzeba by klient wyszedł usatysfakcjonowany.