Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Humanic
Treść opinii: Znalazłam w ulotce firmy "Humanic" buty, które mi się bardzo spodobały, więc udałam się do ich sklepu w galerii Malta by je obejrzeć na żywo. Sklep jest duży, przestronny. Towaru w nim bardzo dużo, jest on ułożony na półkach na różnej wysokości, więc szczerze mówiąc dość trudno znaleźć to, czego się szuka. Obeszłam salon dwa razy i nie znalazłam interesującego mnie modelu, przy trzecim podejściu zauważyłam podobne buty, ale w innym kolorze. Postanowiłam więc zdać się na pomoc pracownika. I tu zaczęły się trudności, bo sprzedawcę nie łatwo było znaleźć. W końcu spostrzegłam przechodzącą w pobliżu pracownicę i zaczepiłam ją pytając o buty. Kobieta powiedziała, ze były, ale już zostały sprzedane i wyraźnie chciała iść dalej. Ale ja się tak łatwo nie poddaję! Pytam więc, czy jest szansa, że jeszcze je dostaną. Kobieta odpowiada, że nie wie, bo nie wie co będzie w dostawie i widzę, że chce jak najszybciej zakończyć rozmowę. Jestem jednak dociekliwa i drążę temat: a kiedy dostawa będzie? Pada krótka odpowiedź, że towar dostają we wtorki i czwartki, po czym pracownica wraca do swoich zajęć. Cóż, niby otrzymałam odpowiedź na wszystkie pytania, więc powinnam być zadowolona. Jednak nie jestem. Od dobrego sprzedawcy oczekuję zainteresowania klientem, inicjatywy. Pracownica mogła mi wskazać podobne modele, udzielić mi informacji sama z siebie, czy dać numer telefonu, bym mogła zadzwonić w dzień dostawy i dowiedzieć się czy przyszedł model, którego szukam. Nie zrobiła jednak nic z tego. Moim zdaniem taka bierna postawa to przejaw braku motywacji do sprzedaży. Opuszczając sklep uznałam, że spróbuję szczęścia w innym salonie tej sieci, może będzie lepiej.