Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Zawsze twierdziłem, że w tym sklepie Klient traktowany jest jako zło konieczne. Udałem się po zakup farby, substancji ściągającej powłokę lakierniczą i oleju do tarasów. Na miejscu nie mogłem odnaleźć żadnego pracownika. Kręciłem się między regałami z farbami i lakierami. W końcu trafiłem na Panią z obsługi, kiedy zadałem jej oczywiste pytanie: Gdzie znajdę...? Pani popatrzyła na mnie jak na Marsjanina i na odczepnego podała mi mniej więcej regał gdzie stoją rozpuszczalniki. Kiedy powiedziałem jej, że nie chce rozpuszczalników pobiegła do telefonu przy stanowisku z kimś szybko porozmawiała i przekazała, że za chwilę przyjdzie Kolega który się na tym zna.... Pomimo upływu 10 minut, nikt do mnie nie podszedł i nic nie doradził. Z uwagi na to wyszedłem zniesmaczony ze sklepu. serdeczne Dzięki!!