Opinia użytkownika: Mycha_4
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Wizyta w sklepie przy okazji meblowania nowego mieszkania, na zasadzie nie wiem, okazji może. Pierwsze wrażenie ogólne dość pozytywne dotyczące charakteru, czy ogólnego wystroju sklepu. Rzeczy, które w większości odpowiadały mojemu gustowi. Po bliższych oględzinach okazuje się, że w zasadzie jakość towarów koliduje z cenami, jedynie promocje i towary z gazetki mają ceny adekwatne do oferowanej jakości. Ogólny nieporządek, ale niemiła niespodzianka w zasadzie przy finalizowaniu zakupów. Okazuje się, że rachunek opiewa na kwotę o wiele wyższą od tej, której spodziewałam się zapłacić. Po analizie rachunku okazało się, że dwie poduszki mają o wiele wyższe ceny. Postanowiłam zakup reklamować, zwrócić od razu. I w tym momencie zrobiło się bardzo niemiło. Długo oczekiwałam, na kogoś kto sprawdzi cenę i znajdzie przyczynę pomyłki, okazało się, że produkt został prawdopodobnie przez innych klientów przełożony w inne miejsce, pracownik kasy zrobił się zirytowany i wręcz niemiły, natomiast kolejka która wydłużyła się do gigantycznych rozmiarów świadczyła albo o braku odpowiedniej ilości personelu, bądź braku organizacji. Zdecydowanie nie polecam.