Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Potrzebowałem dokonać zakupu zwykłego wężyka do prysznica. Udałem się do sklepu Castorama nieopodal C.H. Korona we Wrocławiu.Ponieważ nie zabrałem ze sobą uszkodzonej części poprosiłem o pomoc w doborze pracownika marketu. Ogólne wrażenie bardzo dobre. Pracownik schludnie ubrany w firmowy uniform, z plakietka identyfikacyjną, miły, grzeczny,pomocny. Niestety zupełnie nieprzygotowany do obsługi klienta ze swojego działu. Nie potrafił dobrze doradzić. Był jedynie w stanie wskazać mi miejsce gdzie są poszukiwane przeze mnie akcesoria. Natomiast nie potrafił powiedzieć nic o jakości poszczególnych produktów - przy zakupie musiałem sugerować się ceną ( niby im droższy, tym lepszy), a nie zawsze cena jest wykładnikiem jakości. Z tych zakupów nie byłem zadowolony, chociaż sam wężyk od kilku miesięcy funkcjonuje prawidłowo. Jako klient oczekuje fachowej pomocy sprzedawcy.