Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Karolina_1053

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: Na stacji paliw nie było zbyt natężonego ruchu, średnio jeden samochód do dystrybutora. Po zatankowaniu udałam się do kasy. Obsługiwały dwie kobiety: jedna prawdopodobnie uczyła się i była wolniejsza w obsłudze klienta, natomiast druga bardziej doświadczona. Rozumiem, że można się uczyć i obsługa klienta trwa dłużej, natomiast ta bardziej doświadczona była opryskliwa dla "nowej", obsługiwała dwie kasy na raz. Czułam się lekko jak intruz. Kiedy moja karta była odczytywana przez terminal, "Pani Doświadczona" była już przy drugim stanowisku kasowym i drukowała fakturę dla kolejnego klienta. Kiedy płatność została zaakceptowana przez terminal i zaczął on wydawać dźwięk zakończenia transakcji, nie wiedziałam czy mam wyciągnąć kartę, czy pozostawić w czytniku, bo może oberwę jak ucząca się. Pani Doświadczona miała zapewne na względzie szybką obsługę klienta, ale zapomniała o kulturze i indywidualnym podejściu do klienta.