Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: No cóż, zaczęło się miło - zakupiłem dla zony prezent na rocznicę ślubu, jest to pierścionek z białego złota z brylantami za (jak dla mnie) dużą kwotę. Sam zakup przebiegał ok., z tym że kupowałem w salonie w Promenadzie. Niestety okazało się że rozmiar pierścionka nie jest właściwy i w związku z tym udałem się do salonu w Arkadii żeby go wymienić. No i tu zaczęła się jazda. Najpierw pracownik zaczął się zasłaniać że nie maja takiego na stanie, i sugerował żebym udał się do innego salonu. Później okazało się że w różnych salonach maja różne ceny na ten sam model - mój był w niższej cenie - i to prawdopodobnie było przyczyna kłopotów. Ponieważ, zgodnie z informacją której udzielono mi przy zakupie, chciałem jednak dokonać wymiany w tym salonie, pracownik kazał mi czekać aż dodzwoni się do drugiego salonu żeby upewnić się czy mają taki model we właściwym rozmiarze. Wszystko to trwało jakieś pół godziny... Ja oczywiście cały czas w pozie oczekiwania... oczywiście na stojąco... Po tym czasie udało mu się dodzwonić i potwierdzić że jest... ale powiedziano mu że oddzwonią i potwierdzą że nie ma na niego rezerwacji... następne minuty.... I w tym momencie poprosiłem o rozmowę z kierownikiem. Niestety Szanowny Pan Kierownik zamiast zająć się moją sprawą i załagodzić wszystko zaczął przerzucać na mnie odpowiedzialność za sytuację i wręcz pozwolił sobie na komentarz że to ja robię problem. Rozmowa z panem kierownikiem trwała następne minuty... dopiero po około 50 minutach okazało się że pracownik salonu może przyjąć mój pierścionek do wymiany. Wszystko to trwało blisko godzinę... Ostatecznie zrezygnowałem z wymiany w tym "salonie"... Na pocieszenie dla firmy Apart dodam że problem obsługi nie dotyczy Salonu w Promenadzie. Następnego dnia pojechałem właśnie tam i załatwiłem cała sprawę w czasie krótszym niż 10 min. Dodam tylko jeszcze, że nie chodzi mi o procedurę związaną z wysyłką tego typu pierścionka do ekspertyzy - z tym z i jej terminem liczyłem się. Zostałem o tym poinformowany przy zakupie.