Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Wszedłem do sklepu z zamiarem zakupu drobnego produktu oraz uzyskania porady w zakresie wyboru i zakupu produktu za około 2000 zł. W sklepie panował porządek, Klientów było kilku. "Przy ladzie" obsługiwanych było dwóch Klientów, w pobliżu znajdowało się trzech pracowników. Po około 3 minutach oczekiwania podszedł do mnie jeden z nich i zapytał w czym może pomóc, zapytałem o produkt po który przyszedłem, sprzedawca wskazał mi go na półce i odszedł. Niestety półka nie była w moim zasięgu i "oglądałem produkt z daleka". Po około 5 minutach sprzedawca podszedł do mnie i odpowiedział na kilka moich pytań dotyczących produktu - niestety nie na wszystkie a były one dość podstawowe... Mimo wszystko dokonałem zakupu ponieważ produkt był mi potrzebny. Następnie zapytałem o możliwość zakupu kolejnego stosunkowo drogiego produktu - sprzedawca sprawdził coś w komputerze po czym stwierdził, że w tej cenie będzie ciężko i nie kontynuował rozmowy... Podziękowałem i wyszedłem. Podsumowując: Estetyka wewnętrzna i zewnętrza: OK Różnorodność asortymentu: OK Oczekiwanie na obsługę: zbyt długie (gdyby mi nie zależało wyszedłbym) Obsługa: - powitanie: ok - zbadanie sprawy Klienta: brak - przedstawienie korzyści produktu: brak - zaproponowanie innego rozwiązani: brak - pożegnanie: ok