Opinia użytkownika: Renata_319
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Jest to oddział na zasadzie franszyzy. Ładne biuro, dwie miłe Panie w środku. Jedna z nich miała klienta, któremu tłumaczyła zasady spłacania kredytu, zachowywania terminów spłat i konsekwencji ich niedotrzymywania. Druga Pani z usmiechem poprosiła mnie, żebym usiadła i zapytała w czym mogłaby mi pomóc. Zapytałam o ofertę banku, oprocentoanie kredytów, lokat. Bardzo rzeczowo i dokładnie zostałam poinformowana o produktach banku, zasadch przyznanwania, BIK-u. Kompetencje obydwu Pań oceniam wysoko, były miłe i rzeczowe. Jedna rzecz natomiast jest nie do przyjęcia (według mnie ), a mianowicie to, że obydwie Panie siedziały około 2 metrów od siebie. Niestety słyszałam wszystkie pytania kierowane do petenta obok i oczywiście jego odpowiedzi i zapewne ten klient słyszał również wszystko, co dotyczyło mnie. Nie mogło byc mowy w tym przypadku o zachowaniu tajemnicy i komforcie psychicznym, że o stanie moich finansów i chęci zaciągnięcia kredytu muszą wiedzieć wszyscy klienci wchodzący do oddziału. Trzeba klientom zapewnić prywatnośc.