Opinia użytkownika: Adam_444
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: Chcą kupić sobie orzeszki z nerkowca udałem się do hipermarketu E leclerc, który był po drodze. Już po wejściu na salę sprzedaży przeraziło mnie ciasno ulokowane regały oraz kosze z artykułami. Bardzo niewygodnie było mijać się z innymi klientami sklepu. Oświetlenie pozostawiało też dużo do życzenia, ponieważ już po kilku minutach zaczęły boleć mnie oczy. Szukałem jednak swoich upragnionych orzeszków z nerkowca. Kiedy po kilku minutach bezowocnego poszukiwania ich zwróciłem się z pytaniem do pracownika sklepu, lecz w odpowiedzi usłyszałem "gdzieś one są, a jak ich nie ma na półce to w ogóle ich nie ma". Byłem lekko zaskoczony takim obrotem sprawy, więc powiedziałem, "właśnie ich nie widzę ale czy szukam na właściwych regałach?" na to pracownik wzruszył ramionami i udał się do swoich obowiązków. Niestety nie mogę nic pozytywnego powiedzieć na temat obsługi tego sklepu, ponieważ kolejny dowód na to przytrafił się w kasie. Podchodząc do kasy kasjerka miała wysoko podniesioną głowę, siedziała wyprostowana i sprawiała wrażenie jakby była lepsza od wszystkich swoich klientów. Nawet nie przywitała się, ani nie powiedziała kwoty zeskanowanych produktów, ani reszty którą wydaje, nie wspominając już o pożegnaniu. Taki kasjer pozostaje wiele do życzenia.