Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: IKmmC

Dotycząca firmy: ING Bank Śląski

Treść opinii: Ponieważ posiadam konto w banku ING postanowiłam właśnie w nim założyć lokatę. Jednak przede tym chciałam osobiście zorientować się, która z proponowanych jest dla mnie najlepsza. Udałam się więc do siedziby banku. Niestety czas oczekiwania na rozmowę z doradcą był znacznie wydłużony niż powinien. Po 20 minutach oczekiwania udało mi się porozmawiać z pracownikiem ING na temat lokat. Pracownik powitał mnie nawiązując kontakt wzrokowy oraz werbalny. Zapytał w czym może pomóc. Wspomniałam tylko iż zamierzam założyć lokatę. Pracownik zadał mi około 5 pytań dodatkowych dotyczących mojej sytuacji w celu rozeznania tematu. Przedstawił ofertę na lokatę w euro, zwykłą lokatę na rok oraz lokatę internetową na 6 miesięcy z dzienną kapitalizacją odsetek, na której skupił swą uwagę przekazując mi szereg korzyści - np. brak podatku "belki". Pracownik starał się wyjaśnić mi wszystkie kwestie, które budziły moje wątpliwości, lub które były dla mnie niejasne. Poinstruował również jak łatwo jest założyć e-lokatę przez internet. Nie dążył do zakończenia rozmowy, ani też nie namawiał natrętnie na konkretną usługę. Pani ubrana była odpowiednio, spięte włosy, delikatny makijaż. Pełen profesjonalizm. Na konieć otrzymałam ulotkę informującą.