Opinia użytkownika: IKmmC
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Jestem Klientem Orange od ponad 10 lat. Telefon na abonament posiadam od lat 6. W lutym przyszłego roku dobiega końca moja umowa, wobec której nie podjęłam jeszcze decyzji czy zostanie przedłużona. Niestety sieć orange mało dba o swoich lojalnych, długoterminowych Klientów. Zatelefonowała do mnie Pani z obsługi proponując już teraz przedłużenie umowy na nowych warunkach + możliwość zakupu nowego telefonu. Po tak długim okresie gdy jestem w sieci nie zaproponowano mi nieczego szczególnego. Telefony możliwe do zakupu były sprzed 2,3 lat, stare, proste, które pewnie pozostały im w magazynach. Oferta taryfowa również nie spełniała moich wymagań. Sama obsługa jednak nie budzi zastrzeżeń. Pani doskonale znała moją aktualną taryfę. Zadała kilka szczegółowych pytań czy ważniejsze są dla mnie rozmowy, sms-y czy dostęp do internetu. Czy posiadam bliskie mi osoby w tej samej sieci. Po rozeznaniu sytuacji zaproponowała mi taryfę przeznaczoną specjalnie dla mnie jednak nie posiadała ona rewelacji. Odnoszę wrażenie, że sieć nie dba o stałych Klientów, ale o nowych, pozyskiwanych. Głeboko zastanawiam się nad przejściem do innego operatora gdzie na "dzień dobry" dostanę o wiele lepsze warunki umowy.