Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Postanowiłam skorzystać z opcji pakietu medycznego dostępnego w moim banku. 7 lutego złożyłam wniosek przez internet. Zgodnie z informacją na stronie, ponieważ wniosek został złożony w pierwszej połowie miesiąca, w marcu powinnam otrzymać kartę, która upoważniałaby mnie do korzystania z usług poradni i przychodni wymienionych jako objęte tym ubezpieczeniem. Pod koniec marca zaczęłam się już niecierpliwić. Zadzwoniłam na infolinię, jednak Pani nie potrafiła mi wyjaśnić, dlaczego jeszcze nie otrzymałam karty. Wysłałam więc przez internet rezygnację z pakietu. 11 kwietnia, czyli już po złożeniu rezygnacji, znalazłam w skrzynce pocztowej list od mBanku, do którego dołączona była karta. Przyznam, że jest to pierwsza "wpadka" tego banku odkąd korzystam z jego usług. Jednak nie zmienia to faktu, że nie powinna mieć ona miejsca. Nie otrzymałam nawet żadnego wyjaśnienia, dlaczego karta przyszła z takim opóźnieniem i czy ten pakiet nadal mnie obowiązuje, czy rezygnacja została przyjęta.