Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Telepizza
Treść opinii: W sobotę postanowiliśmy ugościć się pizzą z Telepizzy. Złożyliśmy zamówienie online i dzięki temu mogliśmy skorzystać z promocji 3 w cenie 1. Strona internetowa jest bardzo pomysłowa. Można komponować swoją pizzę, wybierać gotowe kompozycje, samemu wybierać ilość i rodzaj składników. Otrzymaliśmy 3 średnie pizze w cenie jednej z nich. Składając zamówienie za pośrednictwem strony internetowej wybraliśmy poszczególne składniki na każdą pizzę. Wzięliśmy dwie biesiady serowe i jedną inną pizzę, której jednym ze składników było salami, które zamieniłam na paprykę. Potwierdziłam zamówienie. Dzięki opcji dostępnej na stronie zaznaczyłam, że będzie potrzebna reszta w wysokości 10 zł. Pół godziny później do drzwi zapukał dostawca. Odebrałam pizzę. Kiedy chwilę później zajrzałam do pudełka, zobaczyłam, że na pizzy leży salami, z którego zrezygnowałam. Zadzwoniłam do lokalu, aby zgłosić tę pomyłkę. Zostałam połączona z kierowniczką zmiany. Wyjaśniłam, że otrzymałam pizzę z salami, mimo, że ją odznaczyłam (jestem wegetarianką). Pani przeprosiła i zapewniła, że w ciągu 20 minut pizza zostanie wymieniona. Tak też się stało. Dostawca przywiózł pizzę w wersji wegetariańskiej.