Opinia użytkownika: Silwa
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Zadzwoniłem na "Błękitną Linię T.P." żeby dowiedzieć się kiedy powinienem zawiesić telefon, żeby nie narazić się na niepotrzebne koszty, czy w ogóle opłaca mi się go zawieszać czy może lepiej z niego w ogóle zrezygnować a jeśli tak to kiedy i jak to najlepiej zrobić. Na początku zirytowało mnie chodzenie po automatycznym menu, ale generalnie zawsze mnie to irytuje we wszelkich infoliniach. Jak udało mi się w końcu połączyć z operatorem to ku mojemu zdziwieniu wszystko sprawnie udało mi się załatwić. Generalnie do tej pory nie miałem miłych wspomnień z kontaktów z tą instytucją a tu takie zaskoczenie! Pani miłym głosem , cierpliwie i kompetentnie (przynajmniej tak mi się wydaje) odpowiadała na grad moich pytań. Teraz napisałem pismo z rezygnacją z usługi. Zobaczymy jak sprawa potoczy się dalej...