Opinia użytkownika: Calineczka_3
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: W niedzielę zawitałam do sklepu Deichmann z powodu zgłoszenia reklamacji. Zaczęły się ciepłe dni,i kiedy wyjęłam z szafy moje zeszłoroczne buty służyły mi przez tydzień i później okazało się że nie nadaj się na chodzenie, więc chciałam je zareklamować. Data gwarancji nie minęła więc pojechałam do sklepu. Przy kasie przywitała mnie pani miło i z uśmiechem. Jednak gdy wyjęłam buty i powiedziałam że chcę złożyć reklamację uśmiech niestety zniknał. Po czym dowiedziałam się że butki moga nie zostać pozytywnie rozpatrzone, gdyż firma może uznać że zostały znoszone:( trochę to dla mnie dziwne.Jeśli firma daje 2 lata gwarancji, a rok jestem od daty zakupu.Dla mnie normalna rzecza jest że jak kupiłam buty to nie leża tylko w nich chodzę. Po kilku minutach miałam wypisany formularz reklamacyjny, ale obawiam się czy reklamacja zostanie uznana. Nie byłam zadowolona z postawy sprzedawczyni, nie wyjaśniła mi dokładnie o co chodzi, a przy moich watpliwościach atmosfera zrobiła się nie miła.Poczułam się źle,gdyż uważam, że majac reklamacje mam prawo oddania butów. Nie rozumiem dlaczego sprzedawczyni było tak negatywnie nastawiona.