Opinia użytkownika: Anna_2374
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: W celu zakupu paneli wybrałam się z mężem do tyskiego OBI. Panele zostały przez nas wybrane już wcześniej. Gdy już udało nam się "złapać" rozchwytywanego pracownika działu drewna, towarzyszył już nam do samej kasy. Bardzo sprawnie potwierdził, że mają na stanie taka ilość paneli, jaka nas interesuje i zlokalizował, w którym miejscu towar się znajduje. Panele na poczekaniu zostały nam ściągnięte wózkiem widłowym, a podczas ich załadunku Pan doradzał nam odnośnie doboru niezbędnych "dodatków" - pomógł m.in. wybrać listwy przypodłogowe. Największym zaskoczeniem był jednak dla nas rabat, jaki uzyskaliśmy wówczas, gdy okazało się, że nie zakupimy podkładu pod panele z powodu dużo korzystniejszej ceny u konkurencji. Pan poprosił, abyśmy poczekali i poszedł porozmawiać z kierownikiem działu. Troszkę wprawdzie to trwało, ale w rezultacie kupiliśmy towar po konkurencyjnej cenie. Doradzający nam pracownik pomógł nam jeszcze przewieźć zakupione materiały do kasy. Obsługa w kasie także bez zarzutu - panie uśmiechnięte, sympatyczne. Nie było nawet problemu z wydrukowaniem po raz drugi faktury, gdy okazało się, że zawiera błędne dane. Zachowanie personelu naprawdę na duży plus.