Opinia użytkownika: Bogdan_44
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Sklep w zasadzie prowadzony prawidłowo. Koszyki dostępne i w widocznym miejscu, Negatywne wrażenie robiły rozwalone ulotki we wnętrzu tylko jednego wózka. Koszyk wyglądał jak skład makulatury. Alejki w zasadzie OK, ale.... Czy obsługa sklepu musi puste kartony trzymać w nieskończoność na podłodze? Robi to po pierwsze złe wrażenie po drugie utrudnia dostęp do towaru. Negatyw należy się również za ustawienie lodówek, czy chłodni czy jak to się tam nazywa. Dostać się do mrożonych ryb to istna ekwilibrystyka. Nie wiem z czego to wynika, ale takie ustawienie jest mocno nieprzemyślane. Do personelu nie mogę się przyczepić. Uprzejmi i jak się zorientowałem wiedzą co w sklepie jest a czego nie znajdę. W kasie czekałem krótko. Pani kasjerka powitała zliczyła moje towary, wydała resztę i z uśmiechem zaprosiła ponownie.