Opinia użytkownika: Karolina_1061
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: W klepie Euro RTV AGD robiłam zakupy kilkukrotnie, "na żywo" oraz w sklepie internetowym i odbierając towar w sklepie. Obie formy bez zarzutów, kupując przez internet można trafić na promocję, podczas gdy biorąc towar z półki trzeba zapłacić parę złotych więcej. Przy zakupach internetowych numer zamówienie nie zawsze jest przydatny, raczej nazwa towaru, pracownicy mają w ten sposób trudniejsze poszukiwania zamówienie w systemie, trochę dziwne, bo po co jest w sumie ten numer, ale i tak nie miałam nigdy problemów z odebraniem przesyłki. Personal stara się rozwiązać sprawę szybko i bez niepotrzebnych dyskusji.Jednak raz zdarzyło się, że zamówiona maszynka do golenia dla mężczyzn nie miała w opakowaniu nakładek, które znajdują się w zestawie, opakowanie fabryczne wyglądało na otwierane, wróciłam więc do sklepu tego samego dnia, na szczęście z zamianą towaru nie było problemu i obyło się bez przeszkód. Radzę jednak otwierać opakowania i sprawdzać na miejscu czy jest tam cały zestaw. Obsługa w sklepie nie jest nachalna, proszona wskaże dział czy wyjaśni dane i funkcje interesującego nas sprzętu. Podczas dużego ruchu można napotkać na problemy w znalezieniu wolnego pracownika ale ogólnie nie stanowi to większych trudności. Towary są dobrze opisane, nie ma problemu ze sprawdzeniem ceny i zasięgnięciem informacji o stan magazynowy sklepu. Wybór towarów jest duży, sklep przestronny, a lokalizacja działów nie jest zmieniana co tydzień jak to bywa w innych sklepach. Przy zamówieniu internetowy każdy etap realizacji jest nam komunikowany poprzez pocztę elektroniczną. Ogólnie mogę polecić zakupy w tym sklepie.