Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: W tym dniu odwiedziłam kilka banków w Tarnowskich Górach, celem sprawdzenia aktualnego obowiązującego oprocentowania lokat, a także porównania ofert - w celu wyboru najlepszej opcji. Wizyta w Lucas Banku niestety przeciągała się. Po pierwsze nie wiedziałam do którego biurka mam podejść, żadna z doradczyń nie poprosiła mnie sama. Było co prawda sporo ludzi w środku, lecz mimo to -zabrakło mi zainteresowania z strony obsługi, nikt nie zapytał: czy może pomóc i w jakim celu przyszłam. Dopytałam sama, i w końcu podeszłam do odpowiedniego biurka. Na miejscu obsługa była kompetentna, Pani znała się na tym co robi, była uprzejma, nie śpieszyła się, dała mi materiały z szczegółowymi tabelkami: jakie kwoty ,na jaki okres czasu dają takie lub inne oprocentowanie. Na koniec obsługi podała mi numer telefonu po który mogę dzwonić z ewentualnymi pytaniami.