Opinia użytkownika: P:)
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Dzisiaj chciałyśmy kupić z przyjaciółką jakiś tani czajnik elektryczny, więc pojechałyśmy do hipermarketu "Kaufland". Zanim jednak weszłyśmy na główną halę sprzedaży, zapytałyśmy panią z działu "Informacji" czy są u nich takie czajniki. Pani odpowiedziała nam, że są, więc poszłyśmy do odpowiedniego działu. Okazało się, że najtańsze czajniki mają po 34,90. Jednak nad tą ceną zauważyłyśmy informację, że w tej chwili są niedostępne, więc postanowiłyśmy znaleźć jakiś inny czajnik w niskiej cenie. Okazało się, że są dostępne czajniki za 39,90. W związku z tym wzięłyśmy ten towar i poszłyśmy do kasy. Otwarte było 6 na 12 kas. Uważam, że to za mało, gdyż do każdej kasy czekało w kolejce po 7 - 10 osób. Musiałyśmy z tego powodu czekać prawie 10 minut w kolejce. Kasjerka była uprzejma. Zapytałyśmy o gwarancję na czajnik, a ona powiedziała, że w tym celu musimy iść do "Informacji" wraz z tym paragonem. Od razu poprosiłyśmy panią z informacji o wystawienie faktury na czajnik (była potrzebna mojej przyjaciółce). Nie było z tym żadnego problemu. Otrzymałyśmy fakturę oraz gwarancję na 36 miesięcy. Pani, która nas obsługiwała była miła i uprzejma. Uważam, że zakup się opłacił - mamy tani czajnik i do tego 3 - letnią gwarancję.