Opinia użytkownika: emka_1
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W placówce PZU dokonywałam opłaty ubezpieczenia samochodu oraz na życie. Cała obsluga przebiegała sprawnie i szybko. Przy stanowisku kasowym można usiąśc a nie stac, co zwiększa komfort dokonywania wpłat. Pani kasjerka przekierowała mnie do innego stanowiska celem opłacenia ubezpieczenia samochodu. Kiedy podeszłam we wskazane miejsce musiałam czekac w kolejce. Dla oczekujących również są zapewnione miejsca siedzące. Po 3 minutach oczekiwania jedna z konsultantek zapytała mnie w jakiej sprawie oczekuję, po uzyskaniu odpowiedzi wezwała inną konsultantkę. W mojej ocenie nie było to konieczne, ponieważ byłam jako jedyna w kolejce. Niemniej sytuację tę oceniłam bardzo pozytywnie, jako przykład dbałości o komfort klienta. Placówka prezentuje się bardzo estetycznie, panuje w niej przyjemny i świeży zapach. Podłoga była czysta, nie dostrzegłam najmniejszych oznak zanieczyszczeń. Naklejki na drzwiach wejściowych nie były naderwane, dla klientów były dostępne ulotki. Na stanowiskach konsultantów nie znajdowały się żadne osobiste przedmioty. Biurka były czyste, bez zbędnych materiałów. Wszyscy konsultanci mieli przypięte czytelne identyfikatory oraz byli ubrani w schludne firmowe stroje. Wizytę odebrałam jako jedną z najprzyjemniejszych z dotychczasowych moich wizyt w firmach ubezpieczeniowych.