Opinia użytkownika: Artur_344
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Rozpoczynając swoją przygodę z tą formą byłem pełen optymizmu .Będzie lepiej i taniej niż u konkurencji .Niestety po 6 miesiącach współpracy moje dobre samopoczucie jest coraz gorsze .Pierwszy miesiąc to 9 uszkodzeń łącza ,drugi już tylko 3 .Kolejne dwa miesiące to brak faktur o których firma przypomniała sobie po kolejnych dwóch miesiącach .Teraz otrzymałem fakturę zbiorczą (za cały okres) Wyjaśnianie sprawy trwa już 8 dni w ciagu których zamiast wyjaśnić sprawę płatności Pani z BOK dzwoni i pyta czy dostałem maila z odpowiedzią .Niestety nie była kompetentna rozwiązać problemu (była tylko od potwierdzenia otrzymania wiadomości ) Od wyjaśnienia sprawy jest ponoć inna Konsultantka.Jak na firmę o takiej renomie to chyba marna obsługa