Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Jestem abonentką internetową UPC i dotychczas byłam bardzo zadowolona z usługi. Zdarzały się co prawda przerwy w dostępie do internetu, ale były krótkotrwałe. Ostatnio jednak zmieniłam komputer i oprogramowanie, i korzystam obecnie z Windowsa 7. Jako, że to dla mnie nowość miałam problem ze zidentyfikowaniem problemu nie otwierania się stron internetowych. tak więc zadzwoniłam na infolinię. I tu ogromne zaskoczenie- pomoc techniczna płatna ! No niby mówi o tym IVR, ale to pierwszy raz kiedy pomoc telefoniczna jest płatna. Oczywiście czas oczekiwania na rozmowę dość długi- ok 15 min, co już jest kosztem pomocy. Konsultant kompetentny i oczywiście mi pomógł, za co muszę zapłacić 10 zł+ koszt telefonu. Problem był błahy i wg mnie koszt pomocy niewspółmierny Poza tym uważam. że już samo to, że płacę operatorowi za usługę internetową powinno być wystarczające a pomoc techniczna bezpłatna(jak u innych operatorów)