Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: klientka_7

Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)

Treść opinii: Odwiedziłam ten oddział banku, żeby dowiedzieć się o ofertę lokat terminowych, których reklamę widziałam niedawno w telewizji. W banku są 4 stanowiska obsługi klientów, z których jedno było nieczynne. Przy pozostałych 3 byli obsługiwani klienci, więc musiałam poczekać. Są tu wygodne fotele w kolorze jasnozielonym dla klientów oczekujących na obsługę. Jedna rzecz, która zwróciła moją uwagę podczas czekania, to ciepło panujące wewnątrz oddziału. Było tu wręcz za gorąco i nawet po zdjęciu kurtki trudno było wytrzymać. Nie wiem, jak radzą sobie pracownicy, którzy spędzają tu po 8 godzin dziennie, ale ja miałam dość po 20-minutowej wizycie w oddziale. Inna rzecz, na którą także zwróciłam uwagę jeszcze podczas czekania na obsługę, a także w czasie właściwej obsługi, to brak dyskrecji. W tym oddziale wszystko słychać - to, co mówi klient do doradcy i doradca do klienta, jest słyszalne przy stanowiskach obok oraz przez klientów czekających w kolejce. Bardzo nie lubię być obsługiwana w takich placówkach bankowych, gdzie wszyscy słyszą ile mam pieniędzy na koncie lub ile wypłacam. Na korzyść tego oddziału przemawiają pracownice - miłe, sympatyczne i uśmiechnięte panie, które w sposób zrozumiały tłumaczyły szczegóły oferty i doradzały wybór produktów bankowych klientom.