Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Do PZU udałem się w celu złożenia korekty w związku z rozliczeniem rocznym w IKE. Do złożenia swojej reklamacji zostałem skierowany przez pracowników do stanowiska dyrektora placówki. Po przyjściu, i opowiedzeniu o swoim problemie, pani dyrektor poinformowała mnie, że odpowiedź na moją reklamację będzie rozpatrzona następnego dnia. Dlatego, że w tej sprawie musi zatelefonować do Warszawy i sprawdzić moje konto. Tak też się stało. Następnego dnia, otrzymałem dokładną i wyczerpującą odpowiedź, na wszystkie moje pytania, od pani dyrektor. Dawno nie spotkałem się z tak sumiennym,ciepłym i miłym podejściem do klienta. Tak rzetelna obsługa klienta, zrekompensowała mi dwa dni załatwiania tej sprawy. Przy okazji poinformowano mnie o OFE.