Opinia użytkownika: Błażej_30
Dotycząca firmy: Zott Polska Sp. z o.o.
Treść opinii: Jestem stałym klientem, jeśli chodzi o produkt firmy Zott „Belrisso ryż na mleku”. W ostatnim czasie zauważyłem, iż pogorszyły się opakowania tych produktów. Bardzo często przy otwieraniu wieczko przedzierało się na pół. Jako, iż nie było to miłe, kiedy musiałem oderwać dalszą część wieczka ręką to postanowiłem skontaktować się z firmą Zott by zwrócić im uwagę na ten problem. Na stronie internetowej znalazłem formularz kontaktowy, niestety nie był on dla mnie pomocny gdyż w tym formularzu niema możliwości dołączania zdjęć. Postanowiłem zadzwonić na numer infolinii, który znalazłem na stronie internetowej. Po krótkim oczekiwaniu połączyłem się z osobą z firmy. Przedstawiłem swój problem, po czym bardzo szybko przełączono mnie do działu jakości. Ponownie wyjaśniłem swój problem Pani Wioletcie. Zostałem poproszony o posłanie drogą meilową fotek z opakowań, które zrobiłem. Pracownica spokojnie wysłuchała mojego problemu, przedstawiła mi jak wygląda proces reklamacyjny oraz poprosiła o nieco dłuższy czas na odpowiedź z uwagi na audyt, który właśnie przeprowadzają. Nie miałem obiekcji by poczekać trochę dłużej na odpowiedź. Zostałem poproszony o podanie danych kontaktowych i spokojnie oczekiwałem na odpowiedź. Po tygodniu drogą meilową otrzymałem informacje, co udało się zrobić dzięki mojemu zapytaniu w sprawie zamknięć produktu. Analiza była satysfakcjonująca, widać wyraźnie, że firma starała się sprawdzić oraz zbadać problem. Bardzo duży plus dla firmy za reakcję. Kontakt z przedstawicielami bardzo dobry, nie unikali oni problemu, nie starali się przekazywać mojego zapytania do coraz to innych działów.