Opinia użytkownika: Renata_320
Dotycząca firmy: Humanic
Treść opinii: Dojrzałam do zakupu balerinek, które mierzyłam kiedyś w Humanicu, więc poszłam dopełnić rytuału. Jest wiosenna sobota, więc w galerii dziki tłok, lud rzucił się do sklepów jakby chodził goły i bosy, niestety ja też jestem w tej grupie... Generalnie nie lubię kupować w takich warunkach, ale nie zawsze jest wybór. Sklep jest duży, przestronny, oferta bardzo zróżnicowana i cenowo i stylowo i rozmiarowo - to na plus. Jest sporo taniego plastiku ale też droższe marki np. Tommy Hilfiger. Jeśli człowiek natknie się na kogoś z personelu pada dzień dobry. Ale wczoraj się nie natknęłam, gorzej - musiałam szukać. Ubolewam, że powrócono do zwyczaju, którego nie umiem zrozumieć, bo przecież towar ma zabezieczenia, a z nieznanego mi powodu lewy but z większości par znajduje się na zapleczu. Dla mnie jest to duże utrudnienie, nie wiem kto wymyślił, że buty mierzy się prawe??? Moja lewa stopa jest dłuższa i wzbogacona o halluksa, więc nie moge kupić butów na podstawie przymarki prawego. Jeśli jest cała para w pudełku OK, jeśli nie - i mierzę np. 10 par (nie jest to rzadkie zjawisko) to 10 razy szukam sprzedawcy, żeby mi przyniósł lewgo buta. Wczoraj poszłam po konkretny, wcześniej już zmierzony model, więc poszło gładko, ale gdybym miała wybierać to trwa to naprawdę długo. I to jest mój główny zarzut, sklep samoobsługowy przestaje takim być jeśli towar nie jest dostępny na wyciągnięcie ręki klienta. Poza tym sklep oferuje sporo akcesoriów : torebki, skarpety, środki do pielęgnacji obuwia, w sumie fajne miejsce ale trzeba trochę nad nim popracować.