Opinia użytkownika: Renata_320
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Mam w Aliorze rachunek od jakiegoś czasu. Najpierw był w "pakiecie" z kartą, którą Alior przejął od konkurencji a od jakiegoś czasu jest to moje podstawowe konto osobiste. Jestem bardzo zadowolona z obsługi rachunku i oferty banku no i tego, że w Oddziale pojawiam się bardzo rzadko. Właściwie tylko przy okazji wpłat na rachunek walutowy, który mam od 10 miesięcy. Kiedy już muszę w placówce pojawić się osobiście, bardzo cenię sobie fakt, że nie musze długo czekać. Zwykle są 1-2 osoby, raz tylko zdarzyło mi się czekać dłużej, tłumów nie było ale sprawy jakieś skomplikowane. Obsługa w "moim" Oddziale jest miła i kompetentna, oczekiwanie komfortowe. Bank jest zlokalizowany w centrum miasta, blisko Rynku, mimo to nie ma ogromnych kolejek co bardzo sobie cenię. Oczywiście większość spraw załatwiam przez internet. Od czasu mojej wspólpracy w Aliorem złożyłam jedną reklamację, która dotyczyła pewnej promocji. Otrzymałam od banku informację, że jeśli w oznaczonym terminie zapłacę kartą za zakupy w IKEI, na rachunek mojej karty zostanie przelana kwota w wysokości 100 zł. Zakupy zrobiłam, przelewu nie było, pewnie dlatego, że bank moją operację zaksięgował już po terminie promocji. Złożyłam reklamację i już po kilku dniach otrzymałam telefonicznie informację, że została załatwiona pozytywnie i kwota jest już na moim rachunku. To plus dla Aliora za słuchanie głosu klientów i krótki termin rozpatrywania reklamacji. Miałam też sugestie dotyczące opłat za przelewy zagraniczne, nawet nie tyle wysokości ile czytelności zapisów w regulaminach i wyciągach z rachunku. Przyznaję, że nie sprawdziłam czy coś się w tej kwestii zmieniło, zgłosiłam to jako propozycję nie reklamację. W każdym razie bank oceniam pozytywnie.