Opinia użytkownika: Renata_320
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Odwiedziłam placówkę ING Banku Śląskiego zlokalizowaną w Galerii Krakowskiej na poziomie -1. Obawiałam się wielkiego tłoku, tymczasem zostałam "załatwiona" od ręki. Nie bywam w ING, nie mam tu żadnych rachunków czy innych produktów, znam ten bank tylko z reklam w tv. Odniosłam pozytywne wrażenia, pytałam o sprawę mojej siostry (podatek od likwidowanaego IKE) i dostałam konkretną odpowiedź. Jestem tzw. trudnym klientem, współpracowałam w dużym polskim bankiem kilkanaście lat, więc z racji skrzywienia zawodowego wiem więcej o produktach bankowych niż przeciętny klient. Ta wiedza bardzo pomaga formułować pytania ale często też obnaża brak kompetencji pytanych osób. Tym razem wszystko było w porządku, do tego plus za "dzień dobry, w czym mogę pomóc" co wcale nie jest takie oczywiste jakby się wydawało. Ogólnie moje wrażenia na plus.