Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: Do wizyty w drogerii i aptece SuperPharm zachęciła mnie gazetka z promocjami "2 w cenie 1" na różne produkty. Zaczęłam swoją wizytę od odwiedzenia apteki i utknęłam tu w kolejce. Były wprawdzie czynne wszystkie 3 stanowiska obsługi pacjentów, ale przy każdym z nich obsługiwane osoby miały jakieś większe problemy i panie farmaceutki udzielały im porad odnośnie proponowanych leków. gdy nadeszła moja kolej, zostałam już szybko i sprawnie obsłużona, ponieważ kupowałam tylko 1 lek i znałam jego sposób dawkowania. Zapłaciłam i udałam się do części drogeryjnej sklepu. Tutaj było mało klientów i można było swobodnie poruszać się po sklepie. Szukałam tuszu do rzęs na prezent i poprosiłam jedną z pracownic (konsultantkę ds. urody, jak głosił napis na jej plakietce) o pomoc w wyborze. Pani pokazał mi kilka produktów i pomogła wybrać jeden z nich. Z zakupami udałam się do kasy. Pracownica po zeskanowaniu moich kosmetyków zaproponowała mi zakup dodatkowego produktu promocyjnego, ponieważ mój zakup przekroczył kwotę uprawniającą do skorzystania z promocji. Podziękowałam za ten dodatkowy produkt i nie skorzystałam z tej promocji. Ogólnie wizyta w drogerii przebiegła bez utrudnień, tylko w części aptecznej panował wzmożony ruch klientów i była kolejka.