Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Zaraz po wejściu do oddziału przywitała mnie długa kolejka, w której przyszło mi stać dobre 20 minut. Po tym czasie dotarłem do okienka kasowego gdzie Pani poinformowała mnie, że moją sprawę załatwi koleżanka, która obecnie jest zajęta. Ostatecznie po30 minutach rozpocząłem rozmowę. Pani konsultantka początkowo nie bardzo wiedziała jak zabrać się do mojego problemu. PO konsultacji z koleżanką oraz moich podpowiedziach wreszcie udało jej się znaleźć rozwiązanie. W czasie oczekiwania zostałem poczęstowany wodą ale zaproponowano mi także kawę. Wnętrza w których oczekiwałem były bardzo przyjemne dla oka, jednak ciągle wijąca się kolejka klientów powodowała dość duży gwar. Po rozwiązaniu mojego problemu - co zajęło ok. 30 minut - Pani próbowała namówić mnie na wykupienie ubezpieczenia choć powiedziałem, że konto wkrótce będzie zamknięte. Pani łapiącą się każdej możliwości zaproponowała, żebym chociaż na te dwa miesiące wykupił pakiet ubezpieczeniowy. Była twarda do końca jednak ja się nie zdecydowałem. Ogólnie obsługę oceniam dosyć dobrze - jednak czas oczekiwania zdecydowanie za długi.