Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: abra

Treść opinii: Niedługo po ślubie wybrałem się z żoną po zakup łóżka. Tamtego dnia obsługa była na najwyższym poziomie, sprzedawca z pełną odpowiedzialnością zachwalał produkty proponując różne w różniej cenie i jakości. Zakupu dokonaliśmy. Po radach sprzedawcy, który informował że materac należy co parę miesięcy przekręcać po dwóch miesiącach użytkowania chciałem to uczynić i zauważyłem, że w miejscu stykania się materaca ze stelażem łóżka powstały wilgotne plamy nie do usunięcia ( drewniane elementy łóżka były wilgotne i to było przyczyną) po przybyciu do sklepu z reklamacjami ten sam pracownik nie był już uprzejmy i nie chciał nawet rozmawiać o przyjęciu reklamacji. Sprawa zakończyła się sukcesem dla mnie, lecz oparła się o napisanie paru skarg i reklamacji do głównej siedziby.