Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)

Treść opinii: Mam pożyczkę w Getin Banku z różnych przyczyn nie mogłam być wcześniej, termin spłaty 6 każdego miesiąca. Udałam się do Oddziału celem wpłaty raty. Wcześniej wpłacałam w Oddziale przy ul Dąbrowskiego,który niestety zlikwidowano.I tu szok nie ma kasy, wpłaty przy stanowiskach obsługi.Pięć stanowisk, 3 "działają". Kolejka 8 osób, miejsc siedzących 4,5 "chudszych". Stoję poczekam, muszę!. Po15 min kolejka ewaluuje jedna osoba rezygnuje przede mną hura!!, dwie dochodzą za mną. Nadzieja po 20 min jeden klient załatwiony 1 krok do przodu, mimo to w kolejce poruszenie, że tak długo, nienawistne spojrzenia na plecy klientów przy stanowiskach. Wszystko słychać o co pytają. Kolejka ma wrażenie, że albo złośliwi albo". niezbyt tego". Kolejka nikt się. nie interesuje. Za drzwi wyszła jakaś pani nadzieja wróciła, niestety pani przyszła coś skserować czy wydrukować. Pracownicy Banku nie reagują na wrogie pomruki kolejki. Wyszedł zza drzwi pan, też nie do obsługi. 30 min idę do oddziału prze Dworcu PKP, pani z kolejki, odradza mówi, że właśnie zrezygnowała w tamtejszym oddziale po 20 min i ją pokarało bo tu czeka już ponad 20. Co za zawziętość w ludziach, idę na pocztę na 6 nie dojdzie. Kolejka drgnęła, wracam od drzwi nie mam daleko bo pomieszczenie nie należy do przestronnych. Nikt z pracowników banku nic do nas nie mówi ani ani wita ani żegna ani nie przeprasza. Doszłam! Wpłacam Pani bardzo miła. Proszę o przesłanie mi gotowych przekazów do wpłaty. Bardzo dziekuję. Jak niewiele potrzeba do szczęścia.