Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Błażej_30

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Spotkałem się w ostatnim czasie z ulotką promocyjną UPC. Jako, że posiadam z tej firmy produkty takie jak Internet oraz telewizja kablowa z nagrywarką to zapoznałem się z ofertą promocyjną. Moja umowa wygasa co prawda za rok, ale postanowiłem skonsultować się z przedstawicielem ponieważ liczyłem, że może uda się nieco zmienić moją dotychczasową ofertę tak by zarówno UPC było usatysfakcjonowane jak również i moja osoba. Moim celem było rozszerzenie pakietu telewizji z select na opcje max. W tym celu postanowiłem zadzwonić do konsultanta. UPC oferuje szerokie możliwości jeśli chodzi o kontakt. Można napisać meila, zadzwonić bądź poprosić o kontakt przez formularz. Jako, iż nie posiadam już telefonu stacjonarnego wybrałem opcje która nazwana jest „dla posiadaczy telefonu komórkowego”. Po próbie rozmowy stwierdzam,iż UPC powinno popracować nad 3 opcją mianowicie dla posiadaczy „DOTYKOWEGO” telefonu komórkowego. Menu telefoniczne jest kompletnie nie przygotowane do takich telefonów. O ile w normalnych telefonach wybór tonowy jest prosty bo znamy ułożenie klawiszy o tyle przy dotykowych telefonach poruszanie się w menu stanowi duży problem. Spędziłem masę czasu na tym by wybierać odpowiednie opcje, przy dłuższej chwili, którą poświęcałem na wybór klawisza wyskakiwał komunikat, że nic nie wybrałem i „miły” głos kolejny raz informował mnie o wszystkich możliwościach wyboru. Po dłuższej chwili zrezygnowałem z tej opcji kontaktu. Byłem dopiero przy pierwszych pytaniach a z doświadczenia wiem, że jest ich dużo więcej. Bardzo denerwujące były również reklamy produktów, które „miły” głos zachwalał na początku połączenia. Za drugim podejściem wybrałem inną opcję kontaktu. Wypełniłem formularz kontaktowy na stronie UPC. Wypełniłem godziny,które są dla mnie najdogodniejsze do kontaktu, przyczynę mojego zapytania. Do spodziewanego telefonu miałem jeszcze trochę czasu więc zebrałem wszystkie informacje, o które chciałem zapytać konsultanta. Niestety i tym razem się nie udało. W wybranym prze zemnie terminie nikt z UPC się do mnie nie odezwał. Moja prośba o kontakt została zignorowana. Być może wynikało to z faktu iż, prosiłem o kontakt z przedstawicielem w ciągu najbliższych godzin. Jest to bardzo dziwne dla mnie, jeżeli tak rzeczywiście było to nie rozumiem w jakim celu kontakt w takich godzinach jest dostępny.