Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Z przyczyn ode mnie nie zależnych musiałem zmienić Dowód Osobisty. Tuz po Jego otrzymaniu postanowiłem poinformować wszystkie instytucję które może to dotyczyć. Udałem się do placówki Banku, w celu zmiany Serii i Numeru Tego dokumentu. Jak minąłem bankomat i wszedłem już do głównej sali , minęło dokładnie 30sekund i zostałem zauważony przez pracownika. Od razu dostałem pytanie czy nie napiję się kawy. Byłem zaskoczony pytaniem bo koncentrowałem się wyłącznie na sprawie z którą przyszedłem. Zgodziłem się pamiętając że mają prawdopodobnie najlepszą kawę w mieście. Zostałem obsłużony z zachowaniem moim zdaniem najwyższych standardów i tym żeby klient czuł się jak u siebie w domu i chciał tu wracać, nie tylko na kawę. Z ręka na sercu mogę polecić tą placówkę.